
- yakistcherkass
- Травень 2021
- Відео
Із початком тепла відчутно оновилися й позитивні відгуки від мешканців. Адже завдяки сприятливій погоді в компанії стартували з роботами, які виконують традиційно у весняно-літній період. Тож уже на багатьох адресах черкасці милуються новими лавами, парканчиками та іншими змінами.
Цього разу до постійних подяк за ремонти в будинках, установлення сучасних поштових скриньок та іншого додалися й вдячні дзвінки за промивку зливових систем, оновлення дверей у багатоквартирках та нові світильники в під’їздах.
У рубриці #нам_дякують – уже шостий випуск. Керівниця кол-центру управлінської компанії «Нова якість» Оксана Зінченко розповідає: такі дзвінки не просто приємні «показові» слова вдячності – а важлива для нас оцінка роботи компанії.
«Хочу подякувати вашим майстрам, теслярам. Мені прийшли й зробили двері. Я дуже вам вдячна!»
«Ми телефонували раніше, але не знали, як звати нашого нового двірника. Кузьменко Валентина Іванівна дуже добросовісна людина, працює в будь-яку погоду. Висловіть їй подяку, ми надзвичайно раді, що вона в нас є!»
«Хочемо вам сказати велике дякую. Нам учора поставили гарні лави біля першого під’їзду, пенсіонери – дуже задоволені. І хочемо виразити подяку «Новій якості» й особливо нашому майстру Жмурко Лілії – вона так турбується про наш дім!»
«Я телефонувала, що була забита зливова система. Учора оперативно прийшов слюсар Анатолій, усе зробив – такий молодець! Я вас дуже прошу написати йому подяку!»
«Я читала у фейсбуці – там у вас вдячність висловлювали. Я також хочу подякувати: у нас двірник дуже якісно підмітає! Якщо можливо, якось його відзначити премією…»
«Я хочу подякувати за електрику. Нам усе вже зробили! Велика подяка за оперативність та чуйність. Величезне вам спасибі!»
– Такі дзвінки свідчать про результат нашої праці. У такі моменти ми розуміємо, що на правильному шляху. А слова вдячності містян не лишаються десь в архівах розмов. Ми обов’язково передаємо їх нашим співробітникам, – додає Оксана Зінченко.
Якщо ви також хочете поставити оцінку управлінській компанії, зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок незабаром пролунає в наступних записах. Залишити свою оцінку можна і в коментарях під цим дописом.
ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ:
- «Швидко відреагували – оперативно виконали». За що дякують «Новій якості»? (АУДІО)
- «Хочу подякувати. Професійні у вас робітники». За що дякують «Новій якості»? (ВІДЕО)
- «У нашому дворі чистота й порядок». За що дякують «Новій якості»? (ВІДЕО)
- «Усі мешканці вдячні вам за сакури. Чудова акція!» За що дякують «Новій якості»?