loading

«Лишала заявку на спилювання старого 60-річного куща бузку. Сьогодні приїхали ваші хлопці, майстерка та двірники. Я вам дуже вдячна!» Такими словами розчулила працівників кол-центру мешканка однієї з багатоквартирок, яку обслуговує «Нова якість». Жінка дякувала за видалення аварійного дерева на прибудинковій території.

Цього разу вже регулярна рубрика #нам_дякують оновилася приємними відгуками за оперативне вивезення сміття та ремонт дитячих пісочниць. Не минули увагою й зміни в під’їздах, установлення поштових скриньок, обрізку та видалення аварійних дерев тощо.

Керівниця кол-центру управлінської компанії «Нова якість» Оксана Зінченко розповідає: через період гідровипробувань у місті кількість дзвінків від мешканців збільшилася в рази. 

– У день дівчата приймають зараз у середньому близько п’яти тисяч дзвінків. Та бувають періоди, коли доходить і до семи-десяти. Традиційно чимало мешканців телефонують, аби отримати роз’яснення щодо робіт у будинку, більше сотні – лишають заявки, – додає Оксана Зінченко.

Та поруч із цим щодень у слухавку оператори чують слова вдячності від містян за працю майстрів, електриків, двірників та інших працівників управлінської компанії.

«Мешканці нашого будинку висловлюють вдячність майстерці за те, що вона дуже якісно зробила ремонт на двох поверхах. Людина настільки професіонально працює, що приємно подивитися на її роботу. Ми від усієї багатоквартирки хочемо їй подякувати…»

«Я викликала електрика – велика подяка! Приїхав, так швидко все зробив, чудова людина, що я не витримала й телефоную вам уже вдруге. Дякую вам!»

«Старший будинку Лазарєва, 4 – ми встановлювали поштові скриньки. Нам все дуже сподобалося, усе дуже добре. Майстерка попрацювала чудово. Висловіть їй вдячність та видайте премію…»

«У нас зараз інша двірничка. Вона навіть у дощ приходить та прибирає. Людина так добре працює. Це Кузьменко Валентина Іванівна. Вона настільки копітка, кожний куточок вимітає. У нас такого ніколи не було…»

«Я залишала звернення на Амброса, 7 щодо вивозу сміття та ремонту дитячої пісочниці. Дуже вдячна вам за те, що сьогодні все оперативно люди роблять, і дуже приємно, що ви реагуєте на наші прохання. Велике вам спасибі…»

«Я вам давала заявку  на спилювання старого 60-річного куща бузку. Сьогодні приїхали ваші хлопці, майстерка та двірники. Усім вам низький уклін та велике спасибі!» 

– Отакі дзвінки – це показник нашої роботи. У такі моменти ми розуміємо, що на правильному шляху. А ваші слова вдячності не лишаються десь в архівах розмов. Ми обов’язково передаємо їх нашим співробітникам, – додає Оксана Зінченко.

Якщо ви також хочете поставити оцінку управлінській компанії, зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок незабаром пролунає в наступних записах.

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ: