
- yakistcherkass
- Липень 2021
- Відео
«Тільки вчора вам зателефонував – а труби вже стоять! Ви дійсно – «Нова якість»!» Ці слова вдячності управлінській компанії залишив мешканець багатоквартирки на В. Ложешнікова, 54. У його будинку наші працівники оперативно встановили водостічні труби.
«Ми здивувалися, що так швидко підпиляли дерева», «усі йдуть і кажуть, яка красива огорожа», «вас потрібно цінувати, так швидко поставили труби». Публікуємо для вас дев’ятий випуск «нам дякують».
«Я на Грушевського, 97 проживаю, у четвертому під’їзді. Ми викликали фахівця прочистити нам стояк. Ви це зробили і я хотіла просто подякувати! Сказати спасибі, адже оперативно почистили!»
«Сьогодні я вам телефоную, аби виразити глибоку вдячність від усіх мешканців, бо ви більше, ніж приємно, здивували! Я вчора тільки зателефонував, а вже труби стоять. Ви підтверджуєте, що ви дійсно «Нова якість»! Вас просто потрібно цінувати й возвеличувати, велике вам спасибі!»
«Телефоную з Благовісної, 180 і хочу подякувати вам! Тільки що в нашому підвалі замінили шматок аварійної каналізаційної труби. Спасибі вам велике!»
«Ми просили, щоб нам підпиляли дерева. І тепер хочемо подякувати за те, що нам так добре й швидко все зробили, прекрасно прибрали. Ми дуже вдячні та аж здивувалися самі, що так оперативно виконали роботу. Тому виносимо подяку «Новій якості»!»
«Я давала заявку для другого й третього під’їздів на огорожу. І від наших мешканців ми висловлюємо подяку вашим хлопцям! Вони по такій спеці робили! Усі йдуть і кажуть, як красиво. Люди будуть вам телефонувати, організую, аби всі просили працівникам премію! От спробуйте в такому камінні, як тут у нас, щось зробити!»
– Робочий тиждень працівників «Нової якості» пролітає надто швидко, адже кожен із них віддано працює заради комфорту черкасців. А нам приємно чути, що ви це помічаєте. Мабуть, це таки найвища нагорода за щоденну працю співробітників управлінської компанії, – говорить керівниця кол-центру «Нової якості» Оксана Зінченко.
Якщо ви також хочете поставити оцінку «Новій якості», зателефонуйте до нашого кол-центру: 56-01-01 (цілодобово). І ваш дзвінок незабаром пролунає в наступних записах. Залишити свою оцінку можна і в коментарях під дописом на нашій фейсбук-сторінці.
ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ:
- «Швидко відреагували – оперативно виконали». За що дякують «Новій якості»? (АУДІО)
- «Хочу подякувати. Професійні у вас робітники». За що дякують «Новій якості»? (ВІДЕО)
- «У нашому дворі чистота й порядок». За що дякують «Новій якості»? (ВІДЕО)
- «Усі мешканці вдячні вам за сакури. Чудова акція!» За що дякують «Новій якості»?
- «Низький уклін та велике спасибі!» За що дякують «Новій якості»? (АУДІО)
- Нові лави, прочищена зливова та освітлення. За що дякують «Новій якості»? (АУДІО)
- Відремонтований дах, прочищена вентиляція та оновлений під’їзд. За що дякують «Новій якості»?
- «Прибрали аварійне дерево, покосили, загерметизували шви». За що дякують «Новій якості»?