loading

«Якби ви прийшли до нас два роки тому, то ще б застали паркан, який хилився в різні боки, газети й квитанції, які літали по всій території через старезні скриньки, і ще багато чого, немилого оку. А тепер зробити ще б асфальт – і взагалі ідеально». 

Так мешканка Смілянської, 113/2 Галина Миколаївна з усмішкою намагається пояснити нам, як виглядав двір раніше, до співпраці з управлінською компанією. Жінка проживає в будинку з моменту введення його в експлуатацію та на власні очі бачила, яких змін він зазнав за ці майже пів століття. 

– Уже 47 років, як я тут живу. Звичайно, із часом усе змінювалося. Стіни облущувалися, паркан згнивав, десь давали збій комунікації та дах. Щось за часів СУБу підлампічували, але не робили всього того, що ми маємо зараз, – говорить Галина Миколаївна. – Замінили повністю огорожу, зробили ремонт у під’їзді, установили нові поштові скриньки, дах і вікна полагодили… Про що б не попросили, нам не відмовляють. 

Ліворуч – майстерка, праворуч – мешканка Галина Миколаївна

Поруч із багатоквартиркою зі своєю домашньою улюбленкою Бетті прогулюється Олена. Дівчина каже, лише одиниці мешканців будинку – активні, роблять заявки та вболівають за зміни. І дякуючи таким, як Галина Миколаївна, додому тепер стало приємніше повертатися.

– За ці кілька років наша багатоповерхівка однозначно змінилася. На прибудинковій території з’явився новий парканчик, не той, який валився, і сусідки підпирали його постійно. Лавку нам поставили: і для киці, яка живе у дворі, містечко знайшлося, і нам із Бетті є де відпочити, – каже Олена Савченко. – А ще цьогоріч ми висадили сакури, які «Нова якість» роздавала, частина вже навіть зацвіла. Така краса!

Мешканка будинку Олена Савченко

Однією з найболісніших проблем будинку був стан під’їзду. Мешканці зробили заявку, і завдяки задовільному рівню проплат за управління ці роботи успішно виконали на першому та дев’ятому поверхах.

– Були облущені стіни, усе побите, двері просто стояли в кутку. Я зателефонувала в «Нову якість»: прийшли та причепили їх, відремонтували все, пофарбували. І тепер зовсім інша справа. Заходжу, як у новобудову, а то, вибачте на слові, був що смітник, – додає Галина Миколаївна. – Ця компанія робить по можливості нам добре. Комусь не подобається, кричать, що багато коштів беруть. Але до цього брали гроші й узагалі нічого не робили, а тут ми платимо та бачимо за що.
На Смілянській, 113/2 дуже добре знають свою майстерку. Ніна Сусло завжди на зв’язку з мешканцями. Каже: така комунікація лише сприяє змінам.

– Активні люди підкажуть тобі, що потрібно зробити першочергово, а що – почекає. І ми прислухаємося до таких побажань та намагаємося їх виконати. Скриньки, парканчики, обрізані тополі, через які діти та дорослі страждали на алергію, відремонтований дах та під’їзди – це все завдяки їхнім заявкам та вчасним сплатам за послугу. Будинок уже закумулював кошти на рахунку, а тому ми з радістю працюємо над тим, аби максимально використати їх на благо людей, – говорить Ніна Сергіївна, як її називають мешканці.

ЧИТАЙТЕ БІЛЬШЕ: